Підпишітся і дізнавайтеся першими про акції і знижки

UA   |  RU    
Прокат Ремонт Оплата та доставка Контакти

Оплата та Доставка

Прийом замовлень в інтернет-магазині відбувається цілодобово.

 

Вартість доставки товарів по Києву складає - 70грн.

 

Схема роботи :

1. Ви робите заявку на товар.
2. У заявці вказуєте зручний спосіб отримання товару.
3. Протягом робочого дня, з Вами зв'язується менеджер для підтвердження замовлення. Також менеджер повідомить дату і час, коли замовлений товар буде готовий до відвантаження.

 

ДОСТАВКА

 

1) Самовивіз товару:

Замовлення забираються самостійно з магазину за адресою: м.Київ, Русанівська наб. 20,

Режим роботи інтернет-магазину: Понеділок-П'ятниця: 10.00-20.00, Субота-Неділя: Вихідні.

тел: (044) 222-73-88, (097) 448-25-52, (050) 819-74-84, (063) 816-60-18 

 

2) Доставка кур'єром. 

По Києву за вказаною адресою.

 

3) Доставка товару через відділення Укрпошти

Для країн СНД

 

4) Доставка по Україні будь-якою зручною транспортною компанією-перевізником вантажів (Нова Пошта, Інтайм, Міст-експрес). 

Оформлення та відправка товару з офісу транспортної компанії згідно їх тарифів. Доставка товару здійснюється транспортними компаніями тільки у міста України, де є представництва цих компаній.

 

5) Доставка по Україні і країнам СНД.

 

- Доставка в регіони України та країни СНД здійснюється на основі 100%-ої передоплати за замовлення, згідно виставленого рахунку-фактури.

- Після підтвердження замовлення, вибраний Вами товар ставиться в резерв терміном на 2 дні. Якщо по закінченні цього часу, на наш розрахунковий рахунок не надійшли гроші, то товар автоматично вилучається з резерву.

- Після надходження грошових коштів для оплати Вашого замовлення на наш розрахунковий рахунок, протягом 1-го робочого дня ми проводимо оформлення транспортної страховки і відправку товару транспортними компаніями.

 

ОПЛАТА

Оплата товару здійснюється на підставі виставленого рахунку, будь-яким зручним для Вас способом:

- Готівковий розрахунок 
Оплата готівкою кур'єру при отриманні замовлення. Тільки для Києва;

- Переказ на картку Приватбанку, згідно з виставленим реквізитами.

- Накладений платіж при отриманні на складі компанії перевізника "Нова пошта"
Тарифи на накладений платіж (зворотню пересилку грошей) на 01.12.2015:

Доставка на відділення: 2% від вартості товару + 20 грн оформлення.
Доставки за адресою одержувача: 2% від вартості товару + 35 грн. оформлення.

 

 

ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних ушкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектації доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі товару продавцем.


Якщо товар Вас повністю влаштовує (колір, форма, характеристики) Ви підписуєте видаткову накладну (документ, що підтверджує покупку в нашому магазині).

Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні).
Після цього кур'єр віддає Вам пакет документів на товар: товарний чек та гарантійний талон.


Увага!
Кур'єр не уповноважений давати якісь консультації на технічні або комерційні теми, а також виконувати будь-які доручення клієнта. Перевірка товару у присутності кур'єра, а так само всі взаєморозрахунки повинні бути проведені в термін не більше 15 хвилин.

Шановні покупці, будь ласка, не затримуйте наших кур'єрів :)


Увага!
Після того, як товар оплачений і кур'єр поїхав, претензії по комплектації і зовнішніх пошкоджень не приймаються!
Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого виробу. (Стаття 4. Права та обов'язки споживача. п. 3 (ЗУ "ПРО захист прав споживачів")

 

Повернення товару:

Відповідно до Законодавства України (ЗУ "ПРО захист прав споживачів") існують два випадки, коли покупець може повернути Магазину куплений товар:
Товар несправний (Стаття 8.)

Товар несправний і товар був в ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин,
Товар несправний і товар використовувався і присутній один з фактів:
Сервіс-центр не може усунути дефект,
Сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів,

після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати які-небудь функції.
Товар не сподобався (Стаття 9.) - товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети комплектуючі не распаковувались і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
товар в робочому стані,
повну комплектацію включаючи пакувальні елементи,
повну неушкоджену упаковку,
товарний чек,
гарантійний талон.
При поверненні грошей за товар розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві у день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Гроші за виконані послуги (доставка товару, підйом, переміщення) не повертаються.

Бажаємо Вам вдалих покупок!


Телефони магазину "Фрістайл":
(044) 222-73-88

Про нас

  • Добро пожаловать в магазин спортивных товаров "Фристайл". 
  •  
  • Графік работы 10.00 до 20.00
  •  
  • Русановская набережная, 20 г.Киев. Украина

Наші контакти

  • (044) 222-73-88 (097) 448-25-52
  • (050) 819-74-84 (063) 816-60-18
  • info@freestyle.org.ua
  • freestyle.org.ua

© Магазин "Фрістайл" Всі права захищено. 2011 - 2016р.